42 Abri's
/ 500 Abri's
8%

We moeten zo zichtbaar mogelijk zijn. In bushokjes, in de winkelstraat en stations. Daarom willen we nog meer abri’s inkopen. Doneer nu en help ons Nederland D66-groen te kleuren op straat. Voor €66,- maak je een extra abri mogelijk.

29 Dozen
/ 500 Dozen
6%

Onze vrijwilligers gaan door heel Nederland in gesprek met inwoners. Om te luisteren en om het over D66 te hebben. Over onze Europese veiligheid, de economie en het klimaat. Maar ook over de populistische golf die het Europarlement dreigt te overspoelen.Dankzij die gesprekken maken we de politiek toegankelijk en groeit D66. Ook als je zelf het gesprek niet aan kan gaan in je buurt, kun je onze vrijwilligers meehelpen door te doneren.    Met 33 euro voorzie je een campagneteam van genoeg flyers

€4.671
/ €20.000
23%

Geef een extra zetje aan de onlinecampagne. De komende periode maakt nog meer dan de helft van de stemmers de keuze op welke partij ze gaan stemmen. Door zo veel mogelijk zwevende kiezers te bereiken, komen we weer als verrassing van deze campagne uit de bus.